למה MUTTI ?

חמש סיבות שישנו לכם את הטעמים במטבח

אחד ממוצרי הבסיס החשובים ביותר במטבח הוא רוטב עגבניות. חברת Mutti האיטלקית לקחה על עצמה לייצר מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. לשם כך היא משקיעה מאמצים רבים משלב גידול העגבניות ועד הרגע בו הן נכנסות לפחית.

ארבעה פרמטרים מנחים את כל הפעילות של חברת Mutti – איכות חומרי גלם, שקיפות, הגינות וכבוד לטבע. הבסיס לאיכות הגבוהה נובע קודם כל מאיכות העגבניות. החקלאים שעובדים באופן בלעדי עם Mutti נדרשים לעמוד בסטנדרטיים גבוהים מאוד שמציבה החברה. התוצרת חייבת להגיע לשיא בשלותה לפני הקטיף, השינוע למפעל מתבצע ביום הקטיף ורק העגבניות המובחרות מצליחות לעבור את הסינון הסופי שמתקיים בתוך המפעל. לבסוף כל העגבניות משמשות את המפעל לייצור כל המוצרים מעגבניות שלמות מקולפות ועד הרכז.

שף אייל שני, מי שמוכר כחובב עגבניות מושבע, אומר: ״קופסת השימורים אוצרת ולא עוצרת את חיי העגבנייה ולכן המונח עגבניות משומרות הוא מוטעה מייסודו, מדובר בעגבניות טריות שעברו בישול קל. קופסא של עגבניות Mutti מפגישה אותך בפעם הראשונה עם עגבנייה אמיתית!״ 

כשמתחילים לבשל עם מוצרי העגבניות של Mutti מרגישים מייד בהבדל, חומציות נמוכה, מתיקות אמיתית ללא תוספות סוכר וצבע אדום עז. מוצרי העגבניות מתאימים לכל סוגי התבשילים: רוטב לפסטה, לזניה, שקשוקה, קציצות, תבשילים בבישול ארוך, דגים ועוד.

5 סיבות לבחור בעגבניות של MUTTI

  1. טעם וצבע- מתקתקות עדינה וצבע אדום עז מניבים תבשילים מנצחים.
  2. העגבניות של Mutti נקטפות כשהן בשיאן- אדומות, מתוקות ועסיסיות.  
  3. המפעל עובד רק בחודשי הקיץ כשהעגבניות מבשילות ומייצר את התוצרת השנתית שלו ב3 חודשים.
  4. מרגע הקטיף ועד הסגירה בפחית עוברות עד 10 שעות בלבד!!
  5. במוצרי Mutti אין תוספת של סוכר או חומרים משמרים.

מוצרים מהכתבה

מחית עגבניות חלקה Passata

16 ממחיר ל – 100 גרם: 2.29 ₪

עגבניות חתוכות דק Polpa

8 ממחיר ל – 100 גרם: 2.00 ₪

עגבניות מקולפות (זוג) Pelati

17 ממחיר ל – 100 גרם: 2.19 ₪